- andra dagen i london

andra dagen i london

Andra dagen i London begav vi oss till undergrounden tidigt på morgonen.
 
Här är några av de jag var där med. Vi var familjen, två fastrar + män och en kusin.
 
1. Haha älskar denna bilden. 2. Snygg syster
 
Undergrounden tog oss till Madame Tussauds där vi bland annat hängde med fina Leo och älsklings-David.
 
 
Efter några timmar där delade vi upp oss och jag, mamma och Ellan åkte till Brick Lane, ett område med söndagsmarknad och de finaste vintagebutikerna.
Hade kunnat spendera en hel dag här <33
 
Inne på söndagsmarknaden fanns det både massa fina saker och kläder och mat från olika länder, vi åt dumplings med svamp och kyckling och sen var vi coola mot en vägg. 
 
När vi hade varit där ett tag åkte vi vidare till Big Ben och London Eye.
 
Sen flög jag hem och så var den fina helgen över. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0