- 20.00

20.00

Bra ljus jag fick till va? Den där skuggan är i alla fall jag at this moment, mätt och lite uttråkad men ändå rätt glad. Vet ni vad jag åt mig mätt på??? Nej antagligen inte, men det var den här maträtten:
 
(känner hur jag lyckas med bilderna idag haha)
En asgod sallad! Jag har kommit på att sallad är den bästa maten. Det är gott, man kan variera sig hur mycket som helst och det går snabbt. Bara att slänga ihop allt man har hemma. Dagen sallad innehöll salladsmix, tomat, avokado, blandade bönor, ägg och halloumi. Sen gjorde jag min bästa dressing/sås som passar till allt, nämligen créme fraiche och sweet chilisås. Som tur var räckte det till en matlåda också, så jag får äta detta imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0