- de senaste två dygnens känslobergodalbana

de senaste två dygnens känslobergodalbana

Jag skulle ladda datorn, men laddaren expoderade. Bokstavligt talat. Det blixtrade, rök och smällde. En aning läskigt, och jag som redan innan var lite rädd för elektriska saker.....
 
"Jaja, bara att köpa en ny (även om det svider i plånboken), det är ju tur att datorn funkar, även om den är urladdad atm"
 
Självklart passar inte den nya..................... Trots att han i affären sa att den skulle göra det.
 
Åker tillbaka till Media Markt, men dom har ingen alls som funkar!!!! Och så berättar dom att vissa laddare måste beställas från återförsäljaren, alltså Asus, men jag har ju tenta om en och en halv vecka! Känner paniken och ringer såklart pappa för att gråta lite. 
 
Beger mig till Clas Ohlson, där jag träffar världens bästa säljare som faktiskt hittar en laddare som passar!! Nu kanske jag till och med klarar tentan, woho. Ska bara orka plugga vilket jag inte gör idag efter dagens laddare-jakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0