- denim

denim

Såhär ser jag ut idag. Tänkte skaffa ett par tunna svarta klackar när jag har råd, för det blir nog bra till min jeansuniform. Idag har solen varit framme men jag har ändå frusit pga ISkalla vindar vilket gör mig SÅ ARG. Jag vill ha vår på riktigt nu! Tog iaf en fika med Anna och Petra efter skolan och vi lyckades hitta ett bord där det var lä, men jag fick ändå ha på mig dunjackan......... :(
 
Nu ska jag till gymmet och maxa i en timme innan det är back to plugg. Måste börja packa också, för på torsdag åker jag hem till älskade Svanshall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0