- det ger mig ingenting

det ger mig ingenting

Gjorde nyss de godaste bananpannkakorna någonsin. Hällde i lite kakao i smeten också, vilket gjorde det ännu godare. Röran jag åt till kommer från ett recept på knäckig kladdkaka som finns här och är SÅ HIMLA GOD. Inte så nyttig dock, men det förtjänade jag (utan anledning lol). Måtten är inte exakta, utan jag improviserade lite. Den knäckiga kladdkakan bakade jag och Nicoline för några dagar sen och det med vanlijglass var det godaste jag någonsin ätit.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0