- kvalborg

kvalborg

Delar av mitt kvalborgsfirande. Vi började hemma hos Hanna eftersom det var kallt och ingen var sugen på att vara utomhus, och efter några timmar där gick vi till Göteborgs där bla Kristian Anttila (min älskling) spelade.Det var fint. Efter hans spelning var det mest dans dans dans resten av kvällen, asbra utgång!
 
Just nu skulle jag egentligen befunnit mig på champagnefrukost men eftersom alla mina vänner är klena pga gårdagens alkohol blir det inget................ Jag som mår bra och hade längtat. Vad som händer sen vet jag inte riktigt (eftersom alla som sagt är bakis) men jag hoppas väl på lite parkhäng innan Adrian Lux som spelar ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0