- lördagen

lördagen

Igår hade jag och Nicoline inflyttningsfest med typ 20 pers i hennes lilla rum. Det var mysigt och bra och kvällen fortsatte sen på Kalmars där musiken var precis sån som jag älskar. Älskar typ allt med Kalmars, men tyvärr har dom inte klubb så ofta. 
 
Här är en av få bilder som togs igår, och sen vet jag inte riktigt vilka som vill vara med här i cyberspace, så det blir inga fler. 
 
Nu har Sofie åkt hem efter en mysig helg och jag tänker försöka plugga lite, men först ska jag skapa nya spellistor på spotify. Älskade söndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0