- något äkta att hålla fast vid

något äkta att hålla fast vid

Igår var en fin lördag.
 
Den började med american pancakes-lunch i solen med Anna och Hanna. Alltså ni kan nog inte förstå hur gott detta var!! Och hur underbart är det inte att kunna sitta ute i linne? (brukar inte ha mobilen på bordet, vet ej vad jag gjorde här?! hatar när folk har det)
 
En närbild på Annas pannkakor för dom såg godast ut på bild, men mina med bacon och sirap var cirka det godaste någonsin.
 
När vi hade ätit klart och suttit i solen ett tag, gick vi till ett kollektiv som hade styrt upp en jättefin loppis i deras vardagsrum. Jag hittade tyvärr inget, men Anna och Hanna gjorde massa bra fynd.
 
Och sen kände jag att det var dags att ta första bilden på domkyrkan på nära håll. Fan vad fint Uppsala är när solen skiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0