- pw

pw

Var nyss ute på en powewalk i solen. Vid trappan på bilden sprang jag upp några gånger och gjorde jag lite squats och armhävningar, och sen gjorde jag några utfall också. Så skönt att inte stänga in sig på gymmet såna här dagar.
 
Idag ska jag jobba kväll för första gången, men det ska nog gå bra. Längtar såååå mycket tills imorgon när jag ska hem!! Saknar mina syskon, älsklingskatten och mina dudez jättemycket! Saknar såklart mamma och pappa också, men dom träffade jag ju för inte så längesen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0