- våryra

våryra

Efter den mysiga lunchen i stan igår cyklade jag hem där jag gjorde mig festfin tillsammans med Jill och Nicoline. Det var ju Våryra med klädkod och allt, och det är ju inte ofta man (jag) gör sig såhär fin. Klänningen lånade jag av Anna och jag älskar den!
 
Sittningen var hur bra som helst med trerätters (älskar ju mat <3), bra tal och uppträdanden, rolig bordskavaljer, sång och snaps. Släppet efteråt var också roligt, särskilt att sjunga och dansa till barnlåtar med klasskompisar (äkta förskollärare) eller att köra en koreograferad dans på dansgolvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0