- work hard

work hard


Jag tänkte berätta lite om mitt jobb där jag spenderar rätt mycket tid nu för tiden.

Jag jobbar på Proffice som är ett bemanningsföretag som rekryterar folk till bl.a. posten. Min "placering" är på posten ekonomibrev, vilket innebär att jag sorterar brev, tidningar och paket typ. Jag jobbar 2-3 dagar i veckan och bestämmer själv när jag kan, så jag har inga problem med att hinna med både det och skolan, även om jag nästan alltid får åka direkt från skolan till jobbet eller tvärtom. Något som däremot är lite jobbigt är att jag inte hinner träna särskilt mycket.. Men två pass i veckan försöker jag hinna med! 

Jag trivs jättebra, både med arbetsuppgifterna och alla andra proffice-anställda som jag alltid jobbar tillsammans med, och ni kan ju gissa om det är skönt att tjäna lite pengar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0