- 02.12

02.12

Long time no see, men anledningen till det är att världens bästa pojkvän har varit här och jag vill ta vara på all tid vi har tillsammans nu i sommar. Bilderna är från i fredags när vi var nere på krogen här i min lilla by med mamma och pappa. Förutom det har vi badat, kalasat, åkt bil, fikat i Mölle, gått på matmarknad osv. Så mysigt.
 
Denna veckan kommer bli nice, för jag jobbar mina sista pass för i sommar och så åker jag till Öland och på bröllop i helgen. Och om en vecka är jag i NEW YORK!! Hur sjukt?!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0