- 22.13

22.13


Har inte så många bilder atm så här är två på moi från de senaste dagarna. 

I natt fick jag inte mina åtta timmars sömn och har därför varit en zombie på jobbet idag. Haha det är verkligen så, jag måste sova minst åtta timmar för att inte vara tröttast i världen dagen efter, men eftersom jag har jobbat mycket kväll och natt nu den senaste veckan är mitt dygn lite felvänt och jag kunde inte somna förrän typ halv tre i natt. Imorgon börjar jag iaf inte förrän 13 så då ska jag sova uuuuut! 6 dagar kvar på donken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0