- första augusti

första augusti

Idag åkte jag, pappa, Ellinor och Didrik till Flickorna Lundgren, typ det mysigaste caféet jag vet. Jag hade med mig kameran, men batteriet var tydligen inte laddat, så det blev bara en bild med den innan jag fick använda mig av iphonens kamera........... Hann i alla fall fota det vi fikade på!
 
Till det drack vi deras UN-DER-BARA jordgubbssaft.
 
Och här har ni oss! 
Mysig eftermiddag och ni ska veta hur mycket jag uppskattar att bo i Svanshall och ha nära till såna här platser. Nu är det dock bara en månad kvar innan jag åker tillbaka till Uppsala, men där är det också mysigt och fint, och jag vet att min höst kommer bli hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0