- lediga måndagen

lediga måndagen

Jag fick en bra överraskning idag när jag hämtade posten. Båda mina efterlängtade paket hade kommit!
 
Det första var från Nelly och innehöll denna underbara, helt perfekta klänningen. Tyvärr var den lite för kort så jag ska byta den, och jag hoppas verkligen att en större storlek passar!! Annars blir jag ledsen :(:(:(
 
Och det andra var från Partykungen som gjorde mig redo för insparken om en månad, där jag ska vara ingen mindre än Geri Halliwell aka Ginger Spice (som ni kanske ser). Nu behöver jag bara ett par röda stövlar eller svarta platåskor innan jag är helt klar och beredd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0