- NEW YORK

NEW YORK

Alltså NEW YORK, världens underbaraste stad! Och Alexandra, världens mest perfekta resesällskap! Nu är jag hemma igen efter de bästa tio dagarna i mitt liv. Vi har hunnit med att se och uppleva så himla mycket, allt från mysiga parker och reklamfyllda torg till lyxiga klubbar, underbar mat och en hel del shopping. Bloggen kommer mest bestå av New York ett tag framöver, men det hoppas jag att ni tycker om. 
 
Nu har jag en himla massa anvsnitt Idol och Paradise Hotel (...) att ta igen (jobbigt liv) samtidigt som Big Brother (...) börjar imorgon och jag har två veckors inspark framför mig. Och så börjar skolan på tisdag. Mycket men kul. Imorgon ska jag packa om för då åker jag tillbaka till Uppsala efter en lång och underbar sommar hemma i Svanshall. Jag åker till Uppsala och Ellinor har flyttat till Frankrike, så nu blir det tomt i huset ett tag. Vill ni läsa om Ellans Paris-liv kan ni göra det HÄR
 
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0