- torsdagen den fjortonde augusti

torsdagen den fjortonde augusti

Detta är en rätt bra sammanfattning på vad som finns i mitt huvud ungefär hela tiden just nu. Har tyvärr inga källor på bilderna och känner mig dålig pga det, men nu är det så.............
 
Det ska iaf föreställa bröllop och New York. Imorgon åker jag till Öland (<33) för på lördag ska min kusin gifta sig där och jag ska vara fotograf. Jag har varit det en gång innan, men det var längesen och jag är faktiskt rätt nervös. För det första är det en så himla stor dag och jag vill inte riskera att missa något viktigt och sen så har jag inte ett sånt objektiv som jag skulle behöva........... Och så vet jag fortfarande inte om jag ska fotografera i RAW eller JPEG pga raw är lättare att redigera, men tar så himla stor plats. JAJAJA, det löser väl sig. 
 
OCH SEN PÅ MÅNDAG ÅKER JAG OCH ALEXANDRA ÄNTLIGEN TILL NEW YORK!! Som vi har sett fram emot detta sen i Januari och nu är det dags...... Det ska bli så himla underbart! Idag ska jag fixa det sista med packning, skriva ut bokningar och vår planering osv, och sen är vi helt redo! Min sommar kan nog inte få ett bättre slut än såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0