- lördagen den tjugosjunde december

lördagen den tjugosjunde december

• Igår var jag och Olivia på Väla. Där var kaos men jag fick med mig två fynd hem. En väska och en parfym, men det bästa av allt var såklart att träffa Olle.
 
• Idag har jag jobbat på Donken för första gången sen i somaras. Jag hade ångest innan, men när jag väl kom dit kom jag på att det faktiskt är rätt kul där...... Nu ska jag jobba imorgon och på måndag också. Det känns alldeles lagom.
 
• Sen på tisdag kommer min pojkvän hit.
 
• Och på tal om honom har vi varit tillsammans i ett halvår idag <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0