- näst sista tentan

näst sista tentan

Om några timmar är det dags för den näst sista tentan innan jul och trots att den nog blir rätt svår känns det som jag har koll på det mesta. Jag vet vad som händer när en rörelse utförs, kan massa om nervsystemet och har koll på barns motoriska utveckling. Ja men det ska nog gå bra. 
 
Jag har förresten varit på gymmet två gånger på tre dagar nu?! Det var längesen det hände, men jag har kommit på en grej som får mig att gå dit lite oftare, nämligen att ha med gymgrejerna til skolan och åka inom gymmet på vägen hem. Jag är ju så otroligt smart!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0