- onsdagen den sjuttonde december

onsdagen den sjuttonde december

Alltså Håkan Hellström-filmen. Hur underbar? Jag såg den på bio igår och herreguuuuud vad fint det var. Tänkte tillbaka på årets bästa kväll och insåg hur mycket Håkan faktiskt betyder för mig. På tal om Håkan så kollade jag nyss "my year in music" där man kan se vad man har lyssnat på mest på Spotify. Håkan kom på andra plats och på första plats kom (något oväntat) One Direction.......... hehe.............. Har visst lyssnat på dom mer än jag vill erkänna.
 
Idag är planerna workshop i fyra timmar (13-17, sämsta tiden) och sen ska jag till gymmet. Jag känner mig sååå stressad pga tenta på fredag som jag knappt hinner plugga på?! Jag hinner plugga i några timmar på dagen imorgon, för på kvällen ska jag på julbord, och sen finns det likom ingen mer tid?! Fast det löser sig nog.
 
(jag har ju aldrig fått annat än vg på en tenta......................... tihi)
 
Fina fina Prag, så mycket bättre än den tråkiga vardagen................................. (kämpa, snart är det jullov)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0