- surprise

surprise

En crazy sak har hänt.................
....
 
.........
 
Jag tycker det är roligt att gymma igen?!
 
Va?
 
Jag är verkligen en periodare och just nu tycker jag iaf det. I våras hängde jag ju på gymmet typ fem gånger i veckan och riktigt så är det inte nu hehe, men det är iaf två gånger i veckan! Och jag tycker som sagt det är roligt! Jag tror att de två största anledningarna till det är att jag gymmar tillsammans med David nu och att vi mest kör med fria vikter. Innan körde jag bara med typ maskiner, pilatesboll och min egna kroppsvikt, och det är ju faktiskt ganska tråkigt. Sen tycker jag det känns som att alla kollar på mig när jag är själv............... Därför hade jag aldrig vågat köra med fria vikter själv. Det är mycket bättre när David är med och kan lära mig :))
 
Bild från i våras när jag var fitspo i min sport-bh.
 
Vad har jag gjort förutom att gymma och plugga denna veckan då? Inte säkskilt mycket faktiskt. Det mest händelserika är att jag har hängt vid glassburen (musikhjälpen) en gång, när Alina Devecerski spelade. Älskar henne! Jag skulle egentligen dit igår också och se Alex och Sigge, men det var för kallt, regnigt och blåsigt ute.................. Men idag ska jag förhoppningsvis dit och se min all time favourite-bloggare, Hanapee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0