- 21.51

21.51

Idag är en sån o-pepp kväll ni vet. En del av mig vill till gymmet och framkalla lite endorfiner, men en annan del är för trött / behöver vila, så det slutar med att jag hamnar i sängen med datorn där jag drömmer mig bort bland bloggar och pinterest. Blä. För att peppa mig själv försöker jag tänka på alla bra saker jag har att se fram emot. 
 
• På lördag ska jag till Stockholm (<3) och träffa Emelie (<3).
• Nästa helg kommer mamma och pappa hit och jag ska få visa lite av Uppsala 
• Och så ska jag ju flytta (!!) så den helgen kommer mest bestå av ikea (<3)
• Min födelsedag som ska firas med förfest och utgång kommer bli asbra
• Sen blir det ju vår och vi kan hänga undan tjocka vinterjackor och långkalsonger. Glass i solen, picknickar, cykelutflykter, VÄRME. Dessutom kommer jag ha en balkong, så pepp på det.
• Valborg här i Uppsala ska ju vara det bästa någonsin och jag längtar 
• Sommaren kommer invigas med Ellinors student och två dagar senare åker jag och Alexandra upp till Göteborg en helg med bl.a.konsert med älskade Håkan på Ullevi
• Konsert nummer två i sommar är även den inbokad. Den sjuttonde juni åker jag till Köpenhamn och ser One Direciton
• En annan höjdpunkt i sommar är att min kusin ska gifta sig (på öland <3) och jag ska vara fotograf 
• Och så avslutas ju sommaren med NEW YORK, herregud vad bra. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0