- onsdagslista

onsdagslista

Hur såg du ut för prick ett år sedan?

Såhär, åh, hyftsat pepp på en månad i Asien.
 

När vaknade du imorse?

Klockan 09.00 ringde mitt alarm.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Varför är jag såhär trött när jag har sovit i nio timmar? 

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Nej jag ringde ingen i morse.

 

Vilket humör är du på?

Jag är på ganska bra humör. Livet känns ganska lätt faktiskt och det känns inte alls jobbigt att jag ska till skolan imorgon.

 

Har du ont någonstans?

Inte när jag ligger i sängen som nu, men ställer jag mig upp så har jag ju ont i fotjäveln.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

CENTER. Skulle kunna leva på det.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
En himla massa mat.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Haha oj, det var kanske Funplanet där jag älskade att spela Doggy (eller Puppy som det bytte namn till sen). *Går in och kollar om det finns kvar*. Sen gillade jag pictionary-chatten på passagen också. Dock chattade jag inte (lite för ung kanske haha), utan jag ritade och gissade bara. 

 

Vad ska du göra ikväll?

Resten av kvällen ska jag plugga lite, kolla paradise och sova.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Jag gjorde nog inget speciellt alls.

 

Vad har du på dig idag?
Jag har haft på mig träningkläder typ hela dagen hehe. Men efter jag hade duschat tog jag på mig leopardfladderbyxor och en svart munkjacka. Fancy.

 

Och helgen då, hur blir det med den?
På fredag ska jag kolla på basket (!) och på lördag börjar ju Melodifestivalen!! Hihihih ska kolla på den och äta god mat med some guuurrrlzzzz. På söndag ska jag kanske träna, om jag inte gör det på lördag, och så ska jag äta godis och kolla på Så ska det låta och Äkta människor. Låter som en bra helg tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0