- 12.51

12.51


Skaffade lite ljusare hår och åkte hem till Olivia och förfestade innan det blev en spontanare till Båstad! Jag är väl inget big fan av tennisveckorna egentligen pga hatar all ytlighet som finns där, men trots det hade jag faktiskt jätteroligt igår. Dessutom fyller Olivia 20 (!!) idag, vilket såklart firades i natt. Puss och grattis bästa du!

Kom hem vid 6 i morse (satt på bussen med folk som skulle till jobbet och kände mig rätt ofräsch haha) och idag blir det jobb på le donk. Mindre kul ska ni veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0