- 19.14

19.14

Sommarkvällar + grillat = något av det bästa som finns. Bilderna är från igår när vi grillade kyckling, majskolvar, champinjoner och squash, sååå gott.

Det är nytt värmerekord varje dag och jag älskar det (men nu räcker det, obs klimatförändringar obs). Idag jobbade jag bara till 14 och efter det lånade jag några böcker på bibloteket som jag la mig i solen och läste. Jag badar minst en gång varje dag och har brunare mage än någonsin. Jag har sagt det tusen gången innan, men alltså sommar <333 älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0