- in the air

in the air

Nu ikväll var vi nere i hamnen och åt på Svanshalls krog. Där är så himla mysigt och god mat!
 
Vi var ju där för att fira Ellinor. 
 
Till förrätt åt jag det som jag hade längtat efter i ett år, Svanshalls toast. Bästa toasten jag vet!
 
Och till huvudrätt blev det ryggbiff med stekt potatis och smörstekta grönsaker. Väldigt gott det också.
 
Mamma åt Moules frites 
 
Och Didrik åt hamburgertallrik.
 
Och det var det födelsedagsfirandet! Nu är det jobbvecka igen woho (vill vara ledig föralltid men rik).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0