- onsdagen den sextonde juli

onsdagen den sextonde juli

Haha så här ser jag ut när jag är arg på någon :):):) Ändå bra jobbat av Didrik att *capture the moment*.
 
Ellan klagade på att jag uppdaterade dåligt, så here you go. 
De senaste dagarna har jag jobbat låååånga joooobbiga pass. Konserter + stand up + 6000 gymnaster i lilla Helsingborg är ingen rolig kombination för oss på le donk. Idag fick jag iaf briljera med min franska framför en av gymnasterna och det var ju gött. Nu är jag ledig i två dagar, wohooo love my life!! Ska mest bara chilla, sola, bada, grilla och allt annat man ska göra på sommaren. Jahaaaapp, det var mina latest updates, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0