- so happily

so happily

Alltsååååå, sommar <333 sol <333 att bo 100 meter från havet <333 att inte börja jobba förrän 16 <333
OBS jag är inte så snygg på stranden som på bilden, den är från igår hehehe..... bilden på mig från idag var så osmickrande att jag inte kunde visa den här.
 
JAJA, här har jag hängt hela förmiddagen. Sofie kom dit en stund också och vi badade LÄNGE för ovanlighetens skull. Älskar att det ska bli sånt här väder hela nästa vecka, men älskar inte att jag jobba fyratimmarspass typ varje dag?! Låt mig jobba hälften så många åttatimmarspass istället! 
 
Nu ska jag som sagt snart åka och jobba, men sen är jag ledig i två dagar igen. Älskar ledighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0