- the past is in the past

the past is in the past

Denna sommaren är definitivt en av mina bättre. Jag är lycklig och kär och förväntansfull. Har hunnit med att se Håkan på Ullevi och One Direction på Parken, vara på Öland och i Göteborgs skärgård, shoppa i Köpenhamn och Göteborg, sola och bada en massa, gå på feministisk festival, festa i Båstad, pussas, umgås med Alexandra, ha grillkvällar, sitta på uteserveringar, äta glass, åka till Uppsala, träffa kompisar som jag inte ser så ofta längre, fira födelsedagar och att äta lyxbruncher. Och än är sommaren inte slut. Det är en hel månad kvar och jag ska göra det bästa av den tiden. Jag ska ju bland annat åka till NEW YORK (!!) och Öland, där min kusin ska gifta sig och jag både ska agera gäst och fotograf.
 
Att jag har jobbat lite för mycket är väl det enda som är mindre bra med min sommar, men pengarna kommer vara välbehövliga. Nu har jag dessutom fått hela mitt schema och kan se the light in the end of the tunnel hehe. Jag har 13 jobbpass kvar innan jag draaaaaaaaaar. 
 
Så mycket kärlek i de här bilderna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0