- en svartvit resa

en svartvit resa

Hahaha alltså..... en svartvit webcambild...........det var ett tag sedan jag använde datorn som gör att man blir ful i färg. Blev lite nostalgisk när jag startade den och såg alla gamla bilder (fast nu ångrar jag ju att jag inte tog dom i färg, trots fulheten).
 
Första bilden som togs, mörkhårig, liten och gullig. 
 
Blev blond och poserade fortfarande sött.
 
Hardcore
 
 
*Försöker se lika ut*
 
*Nu gör vi samma min!!!*
 
Hängde med Empa.
 
Skaffade löshår och kände mig assnygg!!
 
Freeeesch in a hat yo
 
 
Liten lillebror och uttråkad storasyster
 
LER SÅ STORT JAG KAN :):):):):):):):) Bra kvalle också. 
 
Äter mat 
 
Är arg
 
Trycker ihop huvud
 
Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0