- måndagen den tjugotredje juni

måndagen den tjugotredje juni

Varför är jag så dålig på att skriva här i bloggy, frågar ni er säkert. Och jag med. Eller typ inte. Jag jobbar ganska mycket (lagom mycket) och all annan tid är rätt uppbokad med annat (+ vet ej vad jag ska blogga om :(:(:(:().
 
Typ som att powerwalka / walktalka (king ord jag nyss kom på) med Sofie i mina nya snabba skor. Det är nog det vi gör bäst och vi gör det JÄVLIGT bra ska ni veta.
 
Eller att käka lunch i stan med pappa och Didrik. Jag åt ostfyllda kycklingrullader med svampsås, alltså oh my god. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0