- addidas

addidas

Men hur snygga är inte de här träningstightsen då?? Jag fick nyss hem dem från Sportamore, men som vanligt när jag beställer kläder från internet kommer det bli en retur... Hur fina de än är, så är de för stora i midjan och har ingen ficka som jag kan ha nyckeln i. Jag får väl gå till Stadium imorgon och se om jag hittar några andra, för jag är i stort behov av ett par! 
 
Får ta på mig mina gamla vanliga (ja, jag har bara ett par) för nu tänkte jag trotsa regnet / snön och bege mig till gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0