- måndag

måndag

Jag har inte orkar ta tag i min router som inte vill funka, så istället har jag lånat någons olåsta internet, men nu har den personen stängt av det eller något, så jag har inget internet... Var i stan igår för att köpa en ny sladd, men den passade såklart inte, så jag får försöka byta den idag. 
 
Igår bjöds det på american dinner i korridoren och det såg ut lite såhär:

Det blev tomatsoppa med typ osttoast och till efterrätt fick vi världens godaste amerikanska äppelpaj med glass + någon annan äppelgrej med degen som blev över. SÅ GOTT. När middagen var uppäten blev det te-mys och sen var jag tvungen att sova pga börjar jobba om en halvtimme (kl 6 mmhhh).
 
försenat inlägg pga sämsta appen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0