- allt ljus på uppsala

allt ljus på uppsala

Det pågår någon slags ljusfestival i Uppsala fram till på söndag och ungefär såhär fint är det. Dock är jag inte så bra på att fotografera i mörker, så de här var det enda bilderna som blev hyfsat bra. 
 
Vad kallt det är ute nu förresten?! Jag som hatar kyla extremt mycket vill ha ett par supervarma vantar och skor...... Tur att jag iaf har köpt världens bästa jacka som förhoppningsvis kommer hålla mig hyfsat varm under de hemska iskalla månaderna som börjar typ nu. Tur att julen finns för annars hade halva året bara varit kyla och mörker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0