- en bättre tisdag

en bättre tisdag

Igår var min dag som alla höst- och vinterdagar borde vara. Den började med ett intressant och bra seminarium som handlade om genus, etnicitet, barn med särskilda behov osv.


Efter det träffade jag min pojkvän på stan för en fika. Jag tog en underbar chokladboll och en varm choklad. Ju mer choklad desto bättre.


På kvällen åkte jag in till stan igen för att äta på Gotlands nation med Trude och Jill. Där tog jag en cesarsallad som jag fick vänta på i över en timme.... Som tur var var den god! Vi stannade där i några timmar och hade en maaaaassa att prata och skatta åt. Dom här två gillar jag!


Kommentarer
Postat av: pappa

Vad lika ni är du och hon på översta bilden

2014-11-27 @ 08:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0