- lördagskvällen

lördagskvällen

Att äta frukost framför Nyhetsmorgon är ju bästa grejen med sondagsmornar. 
Igår började jag kvällen hos Hanna med henne, Nicoline, Anna, Jennifer, Ebba och Sofie. Vi skulle till gh där det hade varit lärarsittning, men vi hamnade till slut på Göteborgs där det var 04-släpp. På vägen dit fick jag och Nicoline världens trötthetsdipp, men vi tänkte att vi skulle ge det en chans ändå och det var det tur att vi gjorde. Dom hade två dansgolv öppna och det ena var så himla bra!! Där spelades allt från Abba och YMCA till Beyonce, Robyn och Den svenska björnstammen. Precis som jag vill att dett dansgolv ska vara! Vi stannade där till typ tre innan vi tog taxi hem och åt pizza. Den godaste måltiden i mitt liv tror jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0