- lugna helgen

lugna helgen

Bilder från i torsdags när vi bakade chokladbollar och hade myskväll. 
Idag är det lördag och jag har haft lite panik inför denna helgen eftersom den är helt opanerad?! Typ ingen av mina kompisar är hemma och David har massa saker att göra som inte inkluderar mig............ Bitch....... Haha nejrååååå. Jag får helt enkelt ha en lugn helg för mig själv, men jag är ju verkligen inte bra på det. Blir så rastlös. Jag får väl helt enkelt använda min fantasi och försöka hitta på lite saker. Tänker börja med att åka till skolan och plugga, och sen ska jag nog ner på stan och låna en bok och kanske köpa någon julklapp? Och kanske börja julpynta? Vad kan man mer göra??????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0