- 20.42

20.42

Hej och välkomna till Uppsalas fräschaste korridorstoalett (är detta en städblogg?). Jag har skrubbat, torkat och putsat i två timmar, men det var det värt!!
 
Efteråt kände jag mig ungefär såhär. Imorgon tänker jag fortsätta lika noga med resten av rummet, för det finns ju ingen bättre känsla än ett storstädat rum. 
 
Nu är klockan snart nio och eftersom min kropp mår allra bäst av nio timmars sömn ska jag sova nu! Imorgon är det praktik som vanligt, men denna veckan har faktiskt gått riktigt snabbt. Mina helgplaner består än så länge av biobesök, en utekväll, bullbak och plugg. Niiiiiceeee heeeelg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0