- eckerö

eckerö

Tidigt i morse åkte jag på dagskryssning med Trude, Jill och Nicoline. Vi skulle alltså åka tur och retur till Åland och dricka öl, äta god mat, lyssna på livemusik och shoppa taxfree i fyra timmar, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Det blåste rätt mycket vilket gjorde att vi på att spy de två första timmarna pga hemsk åksjuka............. Men sen blev det lugnare på havet och vi mådde mycket bättre! Då kunde vi äntligen shoppa taxfree, och vi hann iaf med varsin drink. I shoppen köpte jag en klocka, concealer, två lipsyl / läppstift, en bodybutter och en flaska Malibu (<3).
 
När vi var hemma igen var jag så himla trött, så ikväll kommer jag bara ligga hemma och kolla på tv. Dock är jag redan trött på att vara ensam och vill nästan ut.................... Too bad att det är too late för det då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0