- helgen vecka 42

helgen vecka 42

Nu är det måndag igen, vilket betyder praktik - middag - sova - repeat. Eftersom mina veckor ser ut så nu för tiden var det väldigt skönt med helg och jag utnyttjade den till max. I fredags hade vi idol-mys hos Anna, just like old days. Vi hade fredagsmys delux och åt både pizza, godis och chips. I lördags tog jag det suuuuuperlugnt tillsammans med my bf och på kvällen åt vi lasagne och dumlekaka och spelade kort med Davids bror Oskar och hans flickvän Filippa (jag blev plump-master). Söndagen spenderade vi i Stockholm eftersom Davids mamma är hovpredikant och hade högmässa i slottskyrkan. Efter det blev vi bjudna på mongolisk lunchbuffé och så gick vi en liten runda på stan. Jag hade med mig kameran och allt, men självklart började det ösregna vilket betyder noll bilder.... 
 
Därför blire en gulli bild på mig istället :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0