- O'learys

O'learys

Nu är första dagen på praktiken avklarad och det gick hur bra som helst! Ett barn blev kär i mig och ett annat frågade vilket språk jag pratade (skånska är minsann inte så lätt att förstå). Så himla gosiga!

På tal om något helt annat tänkte jag visa vad jag gjorde igår ikväll.

Jag var nämligen på O'learys och åt hamburgare och drack öl med David, Nicoline och Kevin. Det var såååå gott och precis när matkoman började infinna sig skulle vi bowla. 

Bowling är ju faktiskt riktigt kul, särskilt när det går som för hon på tredje raden. JAG alltså! Att jag var så bra visste jag inte, men jag var ju rätt överlägsen........... Haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0