- onsdagen

onsdagen

För två dagar sedan, alltså i onsdags, såg min förmiddag ut såhär:

Vi var i skogen och grillade pinnbröd med barnen. Alltså hur gott är inte pinnbröd med smör och ost?!

Kvällen såg sedan ut såhär:

Under tiden vi var i skogen plockade min handledare svamp som jag fick hälften av, så på kvällen blev det smörstekta kantarelltoast (<33). 

Nu är det bara två dagar kvar på praktiken och det känns både bra och dåligt. Det ska bli skönt att gå i skolan igen och slippa jobba 8-15 varje dag, men samtidigt kommer jag sakna dom små gosiga barnen. Senast igår sa ett barn "I love you" till mig och idag fick jag höra att mitt hår var mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0