- torsdagen den trettionde oktober

torsdagen den trettionde oktober

Morgonens känsla:
*ååh idag är det nog varmt ute, tror jag cyklar till skolan*

Besvikelsen när jag såg detta:
........ Det blev buss ändå MEN det är ju underbart med lite sol för ovanlighetens skull!!

Väl i skolan var det redovisning och det var den första på universitetet som vi gjorde en och en och inte i grupp. Jag var lite nervös i början men det släppte rätt snabbt och efter det gick det bra! Nu håller jag på med ett litet projekt som jag tänkte visa här sen och ikväll ska jag till någon nation och dricka öl och äta hamburgare eftersom VFU-kursen är slut! Dock kan jag inte vara ute så länge, för tidigt imorgon åker jag till Paris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0