- 12.40

12.40

Såhär fint väder var det igår (och idag) så jag och några klasskompisar satte oss i skolans mysiga trädgård och pluggade i några timmar. Idag känner jag dock att jag inte har tid med det pga världens längsta to-do-list som jag tänkte försöka bocka av lite från. Jag måste bl.a plugga mer intensivt, städa rummet, fixa lite jobbgrejer, redigera bröllopsbilder, köpa gymkort, träna och skriva ut lite papper. Busy life. Hela listan ska helst vara klar innan helgen, för då ska jag till Norrland för första gången! Men först - let me take a powernap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0