- 14.11

14.11

Jag hade en såååå bra kväll igår! Det var inspark som började med lite lekar innan vi gick vidare ut. Jag och Jill hängde först på Upplands ett tag innan vi gick vidare till vårt lag som var på lärarklubb på Kalmars. Älskade älskade Kalmars, där har man alltid roligt, särskilt när man umgås med världens bästa insparkslag. Sen blir det ju inte precis sämre av att man i Uppsala går ut så pass tidigt att jag däckade i sängen redan klockan 1 vilket var alldeles lagom.
 
Idag har jag haft ultimata mysdagen med my bf. Vi har bl.a. ägnat oss åt vårt gemensamma favoritintresse - Paradise Hotel, och så har vi ätit pizza. Älskar att vara ledig mitt i veckan! 
 
Har ingen bild att visa, men hittade denna som är typ ett halvår gammal, så mörkt hår wtf omg? Hade jag ens det? 


Kommentarer
Postat av: S

Jäklar vad mörkt hår!
Sääääääääg till när allt med inspark och sånt är klart så vi kan skypeaaaaaa!!

2014-09-04 @ 15:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0