- 14.33

14.33

Vad är du rädd för- döden, sjukdomar, åska, raketer, jordens undergång, att få ström i mig (....).

Det roligaste jobb du har/haft- jag trivdes så himla bra när jag sommarjobbade på biblioteket, men även simlärare för de yngsta barnen är väldigt mysigt.

Vem åkte du bil med sist- David och hans pappa.
Vem åt du mat med sist- jag åt köttbullar och spaghetti med David igår kväll.
Hur många gånger har du besökt sjukhuset då du själv har varit patient- en tror jag bara. när jag skulle röntga mina lunger (tror jag............ det var iaf något på överkroppen hehe)
 
Har du någonsin sportat- jag gick på många sporter när jag var yngre. fotboll, simning, gymnastik, drillning, friidrott, konståkning, dans, badminton.
Vad finns alltid i din handväska- plånbok, nycklar, mobil, tottar och klämmor, något att ha på läpparna, ipren

Har du varit utomlands nångång- ja, ett antal gånger
Vilken plats var finast i sånna falloj vad svårt, men jag måste nog säga Venedig.
Största stad du har varit i- älskade älskade new york

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla för honom- snygg, snäll, charmig, smart, rolig. som han här nere.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0