- ginger

ginger

Hittade denna, mindre smickrande, bilden på mig och Nicoline på facebook. Den är från igår då det var första insparksdagen för mig (som fadder) och som ni kanske ser så ska vi föreställa Ginger Spice och Baby Spice. Igår gjorde vi lite lekar i ekoparken innan de flesta drog ut, men jag cyklade hem pga orkade inte vara trött i skolan idag. Ikväll ska jag däremot med ut, för det är inget mindre än lärarklubb på Kalmars!! Så pepp! Men nu är jag lite stressad eftersom jag tänkte hinna duscha och städa innan jag ska dit?! Hur ska jag hinna det? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0