- lista

lista

Vem var din favorit-spicegirl?
Det var Emma, fast Geri är ju roligast att klä ut sig till. När jag och Ellan var små brukade vi däremot klä ut oss till Emma, i två tofsar och vita handdukar.

 

 

Vilken vad din bästa tecknade serie som barn?
Basme. Älskade Bamsetidningar!

Hejar du på ett fotbollslag?
Alltså jag kan ju inte påstå att jag är ett särskilt bra fan, men enda sedan David Beckham spelade i Real Madrid har jag tyckt om dom lite extra. Och som helsingborgare kan jag ju inte heja på något annat allsvenskt lag än HIF.

Vad har du på dig?
Svarta jeans och ett grått linne. Party!

 

Hahahhah uppknäppta jeans dessutom ser jag nu....................

Favoritspel?
Candy Crush.Vågar dock inte ladda ner det igen pga orkar inte bli besatt. Bland fysiska spel gillar jag de flesta.

Vilken är din värsta ovana?
Jag skjuter fram saker och äter för mycket godis

Favoritmûsli?
Crunchy. Godast med onyttigast.

Vilket är det värsta hotellet du någonsin har bott på.
Jag har varken varit på ett hemskt eller superlyxigt hotell. Brukar hålla mig någonstans i mitten.

 

Hotel Carter var däremot det bästa hotellet jag har bott på. Kanske inte pga renligheten, men läget och personalen <333
 

När var sista gången du sprang så fort du kunde?
Oj, det var kanske till bussen någon gång.

Vem är den kändaste personen som du har träffat?
Jag är världens sämsta på att träffa kändisar :( Henke Larsson beställde av mig i driven i somras?.............

Kan du tänka dig att ta en öl med Kanye West.
Varför eeeeeeeeej?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0