- oktoberfest

oktoberfest


Igår var det lördag och jag var på oktoberfest. Jill, som jag egentligen skulle dit med, blev sjuk men istället hängde jag på Nicoline och hennes kompis Johanna och det var hur bra som helst det med! Vår plan var att köpa varsin sejdel med 0,5 liter öl, men vi fattade inte riktigt vad vi gjorde och istället råkade vi beställa en liter var haha. Utöver att dricka öl lyssnade vi på live-band och åt schnitzel med pommes! Jag älskar att gå ut redan vid 19 och känna sig klar vid typ 12 haha..... Hur gammal är jag? Fast ibland tycker jag såklart om att vara ute och dansa hela natten, det kommer jag aldrig tröttna på.

Idag ska jag plugga, tvätta, städa och äta godis. En helt vanlig söndag alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0