- söndagsmorgon

söndagsmorgon

Söndag = frukost i sängen. Själva frukosten var kanske inte så unik och storslagen, men medan jag tillagade den var jag med om en spännande sak. Samtidigt som jag stod och kokade mina ägg var det en annan tjej från Indien som gjorde frukost på sitt sätt. Hon kokade ris och gjorde världens gryta med en massa olika kryddor, och detta var alltså hennes frukost? Hon berättade att man äter ris till typ alla maträtter i Indien och att bröd äter man bara när man är sjuk. Ibland är det minsann spännande att bo i korridor!
 
Dagen planer då? Köpa bok och plugga. Guuuud vad härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0